WERKEN BIJ ONS

Stichting XYZ is opgericht voor kinderen en ouders die wel een duwtje in de rug kunnen gebruiken. Wij zetten ons in om kinderen en jongeren tussen 4 en 17 jaar een succesvolle toekomst te bieden en  helpen ouders/verzorgers bij het opvoeden van hun kind. Kenmerkend voor stichting XYZ is de kleinschaligheid van de begeleiding en het intensieve contact met ouders/verzorgers. Regelmatig zijn wij op zoek naar mentoren/coaches, stagiaires en vrijwilligers.

VACATURES

Momenteel hebben wij geen openstaande vacatures.

STAGES
Op zoek naar een leuke en interessante stage of afstudeeropdracht? Kijk dan direct op ons actuele vacatureoverzicht.

VRIJWILLIGERS
Stichting XYZ zoekt vrijwilligers!
Denk jij dat jij iets voor ons kunt betekenen als vrijwilliger? Wij zoeken regelmatig vrijwilligers om ons te ondersteunen. Iets voor jou? Mail naar: info@stichtingxyz.nl

Zit er een vacature voor jou bij of wil je een open sollicitatie sturen? Mail naar: info@stichtingxyz.nl. Bij vragen kun je altijd bellen: 06 – 421 514 53, vraag naar Haci Aslan Sariaslan of stuur een e-mail naar bovenstaand adres.